ملکوت 786

سایت ادعیه و اذکار ملکوت

ملکوت 786

سایت ادعیه و اذکار ملکوت

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

عوارض و نشانه های طلسم و روش باطل کردن طلسم


علاج طلسم و سحر ماکول و خورانده شده و روش و نحوه باطل کردن طلسم (سحر و طلسم اکل و شرب)

تعریف این نوع طلسم و سحر:
در این مطلب صرفا در مورد سحر و طلسم خورانده شده به فرد طلسم شده (طلسم اکل و شرب) سخن گفته میشود.
سحر و طلسم خوراندنی نوعی از طلسم است که در بطن و خون و پوست  فرد مسحور و مطلسم وارد می شود وهر کجا که فرد و شخص برود سحر و طلسم هم همراه اوست و این همان سحر و طلسم اکل و شرب (خوراندنی) میباشد.

دعایی قوی برای باطل کردن طلسم , باطل السحر مجرب



 دعایی قوی و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر


برای باطل کردن طلسم و سحر راهها و روشهای مختلفی وجود دارد. بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.
یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:
{وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى} [طه:69]. عدد تکرار این آیه شریفه 1394 میباشد.
دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

دعای بسیار قوی باطل کردن طلسم و پیشگیری کننده از هر گونه سحر و جادو و طلسم

ذکر و ختم قرآنی و تاثیر آن - چند ذکر مجرب


نکته مهم در زمینه مستفیض شدن از تاثیرات عظیمه اذکار و خصوصا اذکار شریفه قرآنی ، تمرکز قلبی و طمانینه در هنگام انجام اذکار است. بدین معنی که باید در هنگام انجام ذکر وقت و زمان کافی داشته باشیم.
شیوه های مختلفی برای انجام ختومات و اذکار وجود دارد. برخی اذکار ممکن است با عددی خاص مورد نظر قرار گیرد. همچنین ممکن است که به عشر (در واقع به مضربی از عدد ده ) خوانده شوند. یا اینکه عددی خاص بر آنها مترتب نشود و تا آنجا که نفس یاری میکند خوانده شوند (بی نهایت).
اذن و اجازه استاد راهنما (استاد عامل) در این زمینه بسیار مهم است. در واقع برای بهره مندی کامل از ثمرات اذکار (باعدد باشد یا بی نهایت) نکته مذکور بسیار مهم است.
در ذیل برخی از اذکار مهم قرآنی به همراه عدد و تاثیرات غالب آنها در زندگی روزمره بیان میشود:

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم خفیه



قبلا مطالبی در مورد انواع اعمال در علوم غریبه ذکر شده بود. این اعمال که بر دو نوع است، منقسم بر رحمانی و غیر رحمانی است و بطور معمول نشانه اجابت عمل خاص در اینها میتواند چرخش لوح یا مشی  لوح بر سطح صاف  و ...... باشد که در آن از عزایم عبرانی یا سریانی و .... حتما استفاده میشود و البته از شروط اجابت عمل است.
عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل از این عزایم است که برای نتیجه دائم  در برخی از اعمال، بهتر است درخاتمه  با ذکر زمان (مثلا الی الابد یا الی یوم القیامه) همراه باشد و این مهم است.

چند دعای کلیدی مهر محبت - دعاهای محبت

چند دعای کلیدی مهر محبت - دعاهای محبت


1- برای ایجاد صلح و آشتی و رفع هر گونه بحث و اختلاف میان زن و شوهر و پدر و پسر و مادر و دختر و در مجموع اعضای خانواده ، آیه الکرسی شریفه را بیست و یکبار ( پس از هر بار قرائت آیه الکرسی یکبار هم معوذتین بخواند) بر مقداری نمک بخواند و نمک را در چهارگوشه منزل بپاشد . در هنگام پاشیدن نمک هم یکبار آیه الکرسی بخواند .

سپس نمک پاشیده شده باید تا مدت سه روز در آن مکان باقی بماند و روز سوم به بعد آنرا جمع کند. عمل فوق به اذن خداوند تبارک و تعالی بسیار مجرب و موثر است.