ملکوت 786

سایت ادعیه و اذکار ملکوت

ملکوت 786

سایت ادعیه و اذکار ملکوت

دعای خوشبخت شدن

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ق.ظ

دعای خوشبخت شدن

 

    اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به و من یتق الله مشهور می باشد. در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

    پیامبر اکرم(ص) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است.

 

دعای ایجاد خوش شانسی و ثروت فراوان بسیار مجرب و تضمینی

مسعده بن صدقه گوید :

 

    دیدم امام صادق علیه السلام برای بعضی از تجار کوفی این نماز را که در طلب رزق است املاء می کرد . فرمود : دو رکعت نماز بخوان هر زمان که خواستی وقتی از نماز فارغ شدی سه مرتبه این ذکر را بگو :

ذکر این است :

    تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ق.ظ
  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی